خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

  • ۰
  • ۰

بازیافت آهن قراضه بیش از صد سال است که صنعت مهمی در استرالیا بوده است. در سال 1915 ، BHP Steel اولین شرکتی استرالیایی بود که قراضه فلزی صنعتی خود را بازیافت و سایر مشاغل به زودی از این قاعده پیروی کردند. اکنون این یک روش محبوب برای بازیافت در سراسر استرالیا ، به ویژه در صنایع بزرگ است.

کسب درآمد از قراضه
اتومبیل های قدیمی و محصولات سفید ، همیشه در صنعت بازیافت فلزات با ارزش بوده اند.

هنری فورد مدل T Fords خود را برای صرفه جویی در منابع در دهه 1920 بازیافت کرد و صنعت بازیافت خودرو امروزه بسیار مهم است. حتی باتری های ماشین را می توان برای بازیافت نجات داد.

از وسایل خانگی مانند ماشین لباسشویی ، یخچال و ماشین ظرفشویی نیز می توان برای قراضه استفاده کرد. حتی موارد کوچکتر مانند سیم کشی مس و قوطی های آلومینیومی را می توان به پول نقد تبدیل کرد.

نیروگاههای قدیمی نزدیک هستند
در سالهای اخیر ، استرالیا شاهد بسته شدن بسیاری از نیروگاه های قدیمی ذغال سنگ بوده است ، زیرا نگرش جهانی به نفع انرژی تجدیدپذیر در حال تغییر است. از کار افتادن نیروگاههای قدیمی ، تعداد زیادی قراضه برای صنعت بازیافت فلز به وجود آمده است. قراضه فلزی را می توان در بام ، تقویت ها و عناصر ساختاری مانند توربین ها در نیروگاه های قدیمی یافت. بازیافت این مواد نه تنها منبع خوبی برای درآمد است بلکه برای محیط زیست نیز مفید است.
بازیافت ضایعات و پایداری فلزات

با بازیافت ضایعات فلز ، ما به از بین بردن زباله و کاهش محل دفع زباله کمک می کنیم. قراضه فلز فرصتی برای بازیافت و استفاده مجدد از منابع غیر تجدید پذیر در اختیار ما قرار می دهد و این باعث کاهش فشار در محیط می شود.

به عبارت ساده ، برای هر تن از فولاد بازیافت شده 1100 کیلوگرم سنگ آهن ، 50 کیلوگرم سنگ آهک و 600 کیلوگرم زغال سنگ ذخیره می شود.

  • ۹۹/۰۲/۱۴
  • محمد کرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی