خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

خرید و فروش انواع ضایعات اهن در تهران

  • ۰
  • ۰

 

زمان های دیوانه وار گاهی اوقات فراغت از احتکار زیاد می طلبد. ما طی سالها دیده ایم که قیمت های قراضه پایین می آید که بسیاری از افراد بر روی اموال و برنج خود و سایر موارد با ارزش خود نگه می دارند تا بتوانند منتظر زمانهای با ارزش بالاتر باشند. یکی از مشکلاتی که ما در هنگام شیوع تاج خورشیدی مشاهده کردیم این است که بسیاری از افراد شغل خود را از دست داده اند ، به مرور زمان گم شده یا گم می شوند و درآمد اضافی درآمد.
COVID-19 One Way قیمت ضایعات را حتی بیشتر تحت تأثیر قرار داد

قیمت اهن ضایعات را چه باید کرد؟
یکی از بزرگترین مشکلی که اخیراً شاهد آن بوده ایم به یکی از مواردی تبدیل شده است که در گذشته هرگز به آن فکر نمی کردیم ، بسته شدن حیاط قراضه.

ما می دانیم که شرکت خواهر ما Rockaway Recycling درهای تجارت تجارت پیاده رو را بسته است ، زیرا شیوع این بیماری در تلاش بود تا محصور شود اما در بعضی از زمان ها مشاغل مجبورند در صورت زنده ماندن مجدداً بازگشایی شوند. تلاش برای فهمیدن نه تنها زمانی که حیاط ضایعات شما دوباره بازگشایی می شود ، بلکه زمانی که زمان مناسبی برای فروش مواد شما است ، مشکلی است که هم اکنون مردم سعی در کشف آن دارند.

یکی از مشکلات بالقوه ای که ممکن است از این مسئله مشاهده کنیم این است که اسکراب ها به دلیل کمبود مواد و نداشتن پول برای مدت طولانی ممکن است تعداد کمتری از حد معمول داشته باشند. در حالی که ممکن است برخی تصور کنند که این ناعادلانه است ، بسیاری از شرکتهای ضایعات در سراسر شیوع COVID-19 حقوق و مزایای کارمندان خود را پرداخت کرده اند.

و در پایان روز ، شرکتهای خصوصی مجاز به انجام بهترین کار برای آنها هستند و گاهی اوقات مشتریان ممکن است در طی فرایند آسیب ببینند. یکی از مواردی که می خواهید در مورد آن فکر کنید ، روابط طولانی مدت شما با حیاط قراضه شما و درخواست از آنها برای هرگونه نشانه شفافیت است که ممکن است در هر نوع افزایش قیمت در کل بازار داشته باشد.
آیا زمان آن است که آهن قراضه خود را نگه دارید؟

هنگامی که قیمت های قراضه با رکود اقتصادی پایین آمد همانطور که با شیوع COVID-19 ، رکود سال 2008 و سایر اوضاع غم انگیز اتفاق افتاد ، مهم است که بدانید که وقتی به فکر احتکار فلز خود هستید به دنبال چه چیزی بگردید. درک کنید که چگونه قیمت های قراضه تحت تأثیر وقایع مختلف سیاسی و اقتصادی تأثیر می گذارد. در اینجا در برنامه iScrap ، ما گزارش هفتگی قیمت قراضه خود را برای انجام دقیقاً این کار و نگه داشتن شما در "دانستن" درباره جایی که قیمت های قراضه می روند و از کجا می توانید در آینده نزدیک انتظار داشته باشید ، نگه دارید.
ثبت نام برای هشدارهای قیمت
3 نشانه جستجو برای اینکه چه موقع باید از ضایعات خود شروع به کار کنید

    قیمت نفت چگونه است؟ - یکی از بزرگترین مشکلی که می خواهیم ببینیم این است که قیمت نفت در مقایسه با قیمت های کالای عادی کاهش یافته است. با درگیری بین عربستان سعودی و روسیه درمورد قیمت گذاری نفت و همچنین شیوع COVID-19 ، ما شاهد سقوط قیمت نفت طی چند هفته گذشته به پایین ترین نرخ هستیم که طی بیش از یک دهه ندیده ایم. این قیمت های پایین نفت ممکن است برای پمپ بنزین ها عالی باشد ، زیرا قیمت این کالاها مانند قیمت آهن یا مس خوب نخواهد بود زیرا این فلزات دچار مشکل شده اند. در حالی که همه دوست دارند که از قیمت بنزین پایین استفاده کنند ، همه دوست ندارند اگر فلزات سمت بازیافت چیزها باشند ، قیمت فلزات پایینی ندارند و متأسفانه ، این چیزی است که برای مدت طولانی به ما ضربه می زند.
    رکود اقتصادی - وقتی می بینید چیزهای بزرگی مانند COVID-19 اقتصاد را به حالت فزاینده ای متوقف می کند ، این نشانه آن است که کالاها به مشکل خورده اند. حتی اگر در آن زمان تقاضا برای مواد وجود داشته باشد ، هنگامی که رویدادهای بزرگ جهانی شروع به تأثیرگذاری بر بورس سهام می کنند ، طبعاً کالاها نیز ضربه می خورند. یکی از اولین کالاهایی که تحت تأثیر قرار می گیرند ، مس و سپس به دنبال آن فولاد است.
    هوای زمستان - باور کنید یا نه ، اگر در منطقه ای زندگی می کنید که به طور مرتب با برف و دمای سرما برخورد می کند ، شاید برای شما ایده خوبی باشد که در این ماه ها قراضه خود را جمع کنید. به دلیل دشواری حمل و نقل ، طبیعتاً ممکن است حیاط محلی شما قیمت ها را پایین بیاورد و از آن خارج شود. این زمان بسیار خوبی خواهد بود تا یاد بگیرید که مقداری از سیم خود را در خانه ببندید و هنگام گرم شدن دما سود خود را به دست آورید.

  • ۹۹/۰۲/۰۵
  • محمد کرمی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی